Henkelit iseloomustavad silmapaistvad uuendused, kaubamärgid ja tehnoloogiad ning ta tegutseb kõikjal maailmas kolmes ärivaldkonnas: liimitehnoloogiad, kosmeetika ning pesu- ja kodupuhastusvahendid.
See hästi tasakaalustatud ja mitmekesise kaubavalikuga ettevõte on oma kolme äriüksusega nii tööstus- kui ka tarbijasektoris juhtival positsioonil tänu tuntud kaubamärkidele, uuendustele ja tehnoloogiatele.
Henkel Adhesive Technologies on liimiturul kõikides valdkondades globaalne turuliider. Pesu- ja kodupuhastusvahendite ning kosmeetika valdkonnas on Henkel juhtival kohal paljudel turgudel ja kategooriates kõikjal maailmas. 1876. aastal asutatud Henkelil on selja taga rohkem kui 140 edukat aastat.
Ehitus- ja tööstusvaldkonnas pakutakse eri tüüpi tooteid eratarbijatele, isetegijatele, oskustöölistele ja müügimeestele, samuti hooldus- ja tootmisasjatundjatele enam kui 800 erinevas tööstusettevõttes. Pakume oma klientidele liime ja hermeetikuid kasutamiseks nii majades kui ka nende ümber, ehitusmaterjale ja tihenduslahendusi plaatide, akende, fassaadide, keldrite, lagede, katuste ja põrandate jaoks ning laias valikus väga olulisi lahendusi masinate kokkupanekuks ja hoolduseks. See valdkond kasvab pidevalt ja seetõttu omandas Henkel 1986. aastal Ceresiti, turu juhtiva soojus- ja hüdroisolatsiooni kaubamärgi. Selle tulemusena laiendas Henkel oma ehitusmaterjalide ja -kemikaalide kaubavalikut ning tugevdab nüüd oma positsiooni Ida-Euroopas.
Meie laialdased kogemused, teadmised, tehnoloogiad ja väga innovaatilised tooted aitavad klientidel töötada edukamalt ja efektiivsemalt, säästes samal ajal planeedi loodusvarasid.
Meie missioon Henkelis on mõtestada elu uut moodi ning täiustada seda iga päev innovatsiooni kaudu. Nii praegust aega kui ka tulevasi põlvkondi silmas pidades. Sellesse on kaasatud kõik meie kaubamärgid ja tehnoloogiad ning meie meeskonnad kogu maailmas.
Henkeli kohta leiate lisateavet veebisaidilt www.henkel.com